Jump to content
Sign in to follow this  
Webmaster

Nedetid på servere

Recommended Posts

acme.jpg.083cabb25d7cf773ebc0839f4b9ceea4.jpg

Maskinen rats-serveren m.m. kjører på er dessverre i trøbbel. Usikkert hva årsaken er men leverandøren er på saken. Det kan dog se ut som det er maskinvare som svikter, og i så fall vil det ta litt tid å få migrert spillene til ny maskinvare.
Rust, Poolday og DM kjører på samme maskin, så stabiliteten der vil være usikker til en løsning er på plass.

Berørte spill er: Rust, CS:GO #2, #3, #4

Oppdatering følger når jeg vet mer

/Christian

Oppdatering: Etter litt mer feilsøking uten å komme noen vei har jeg bedt leverandøren om å flytte meg til ny maskinvare. Dette kan ikke bli gjort før på mandag. Usikkert hvor lang tid det vil ta, men RUST, og CS:GO 2,3,4 vil være nede i den perioden. Jeg vil også i den forbindelse gjøre en reinstall av hele operativsystemt for å bytte til noe annet  for å åpne opp for flere mulige spillservere på samme maskinvare.

PS! Rust vil i denne forbindelse bli WIPET og satt opp på nytt, denne gang med umod og noen enkle mods for å gjøre livet til spillere litt lettere.

PS2! Jeg spiller ikke Rust selv, men ser at serveren blir brukt. Det hadde derfor vært fint med litt innspill på hva som er hot og hva som er not av setttings og mods. For jeg famler i blinde. Er du en tidligere kjenning av acme som også spiller Rust, så er du hjertelig velkommen til å være med å administrere denne spillserveren. Det kan være positivt mtp. at du får ganske enorm påvirkningskraft til utforming og oppsett på den.

/Christian