Jump to content
Sign in to follow this  
Opa

Endringer på servere og et hjertesukk

Recommended Posts

exiles.png.88a6742ac7399eae657ad8144bc868d4.png

Conan Exiles:
Conan Exiles blir tatt ned om ikke så lenge, for å komme opp igjen etter sommeren med nye mods og på ny maskinvare. Det har vært folk innom av og til, men ikke så mye at det tilsier at wipe utsettes.

Valheim og Rust:

Leien av serveren  Valheim og Rust, og CSGO-serverne ligger på blir sagt opp, og disse serverene går (foreløpig) inn i de evige jaktmarker. Valheim kommer nok opp igjen til høsten om det skulle melde seg noe interresse for dette. Rust kommer neppe opp igjen, da dette spillet krever en aktiv admingruppe som kan holde styr på spillere og mods, og er så og si umulig å opprettholde uten en admin som faktisk spiller det selv.

Den eneste serveren som foreløpig får fortsette, da den er i bruk daglig, er CSGO Retakes.

Jeg håper at høsten kan øke interressen litt for acme-games og den plattformen det har potensiale til å bli. Kompetansen og ressursene er der, men de siste 4-5 månedene har vist meg at jeg ikke har alt overskuddet til overs som skal til for å gjøre så og si alt selv. Jeg håper derfor noen kan melde seg på ift. å drøfte litt hva som trengs og hva vi kan bruke acme-games til, og hjelpe til litt med administrasjon og lignende oppgaver. Hvis det er noen der ute som har lyst å være med, så ta gjerne kontakt med Opacus på Discord!